Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Peak Barnabas Gyozoett Az Idofutam Bajnoksagon

Péák Barnabás győzött az időfutam bajnokságon

A címvédő Valter Attila mögött

A 22 éves kerekes 1 óra 1 perc 2 másodperces idővel győzte le a 33 éves címvédőt. Valter Attila 1 óra 2 perc és 1 másodperces idővel lett második.

A harmadik helyen a 21 éves Kusztor Péter végzett, aki 1 óra 2 perc és 27 másodperces időt teljesített. A verseny előtt többen is Valter Attilát tartották esélyesebbnek, aki az elmúlt években sorra nyerte a hazai időfutamokat. Azonban most Péák Barnabás bizonyult jobbnak.

A győztes a versenyt követően elmondta, hogy nagyon örül az eredményének. Hozzátette, hogy sokat készült erre a versenyre, és úgy érzi, megérte a befektetett munka.

„Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült győznöm. Nagyon sokat készültem erre a versenyre, és úgy érzem, megérte a befektetett munka. Köszönöm mindenkinek, aki segített nekem az elmúlt időszakban” – mondta Péák Barnabás.

A verseny záróakkordjaként Kusztor Péter édesapja, Kusztor József (65) mondta el: a harmadik helyezésnek is nagyon örülnek, főleg hogy nyolc éve veszítette el a szemét.


Comments